maandag 4 december 2017

Teamuitje Utopia

Ik heb het goed zitten de laatste tijd, zo ging ik ook nog een dagje naar Geleen naar mijn upline Miranda Mols.
Samen met veel teamgenootjes van Utopia gingen we gezellig nieuwe producten uitproberen.
Volgens mij werd er meer gekletst en gegeten van alle lekkers wat iedereen meenam, dan gewerkt!
Maar dat is natuurlijk ook het leukste, zo vaak zie je elkaar niet.

En aangezien ik meer tijd in de trein doorbracht (8 uur in totaal) dan met mijn teammaatjes, moest er dus flink bijgepraat worden.



Maar ik ging ook nog even aan de slag met een nieuwe set die eraan gaat komen
 (nieuwe catalogus gaat per 4 jan van start, dus nog even geduld....)


MAGICAL DAY!



Tot gauw!
groetjes Ellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...