zaterdag 10 februari 2018

You're Awesome

Een kaart voor een tiener vind ik soms nog wel eens moeilijk. Meestal lukt het wel als je meer weet over hobby's e.d. maar dan toch is het soms lastig.

Wat was ik blij toen ik die prachtige Sale-A-Bration set zag: Epic Celebrations.
Een perfecte stempelset voor tienerkaarten, zowel voor jongens als voor meisjes.
Dit maakt ik ermee:




Sneakers, altijd goed!
Ik kleurde ze in met de blends, die op de achtergrond met soft sky en die op de voorgrond met bermuda bay.

Ik stempelde trouwens eerst de volledige schoenen, daarna plakte ik de kaart boven en onder een stuk af zodat ik binnen dit kader kon stempelen.
Als laatste plaatste ik twee zwarte streepjes (met de marker en een liniaal) boven en onder het kader.

In de set zit ook nog een hoofdtelefoon en een gitaar, ik zou zeggen, hebben dus!
Je kunt hem gratis uitzoeken bij een bestelling van € 60,00 en deze actie geldt tot en met 31 maart.

groetjes Ellen


1 opmerking:

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...