maandag 5 februari 2018

Heart Happiness

Volgende week is het al weer Valentijnsdag. Niet dat ik er iets mee heb hoor.......
maar je ziet het wel overal in de winkels, reclames enzovoort.

Nu vind ik het maar een commercieel gedoe (sorry voor mijn directe mening) maar het is natuurlijk wel altijd leuk om iemand te verrassen met iets kleins, liefst zelfgemaakt.
En dat hoeft van mij niet alleen met Valentijn, nee juist niet, verras eens iemand zomaar.
Dat mag natuurlijk je geliefde zijn maar net zo goed iemand anders waar je om geeft.

Maar ik vond dit wel een leuke reden om weer eens aan de slag te gaan met de stempelset Heart Happiness. Een set die je eigenlijk sowieso moet hebben, want hartjes kunnen altijd! En er zitten zoveel soorten en maten hartjes in deze stempelset.

Ik maakte een label met chocolade erop, want vrouwen en chocolade..........
(ik ben het levende bewijs)


Eenvoud door het gebruik van alleen zwart/wit en rood.




Voor het label gebruikte ik de labelpons (onmisbaar dat ding).
De chocolade hartjes vond ik bij de Action (net zo goed onmisbaar :) )
En de teksten zijn van de SAB stempelset Beste Wensen, een Nederlandse stempelset die je gratis uit mag zoeken bij een besteding van € 120,00

groetjes en tot gauw!
Ellen

1 opmerking:

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...