vrijdag 22 december 2017

Aftellen naar Kerst

Het is bijna Kerst, de kinderen hebben sinds vandaag vakantie, ik heb de kerstkaarten (eindelijk) de deur uit.
De kerstboom staat (al een week) te schitteren, steeds vaker gaan 's avonds gezellig de kaarsjes aan, het is bijna Kerst......

Vandaag laat ik jullie dan ook een laatste kerstproject zien.


De snijmallen van de kerstsok (Trim Your Stocking Thinlits Dies) vielen mij gelijk al op toen de herfst/winter catalogus op mijn deurmat belandde.

Je maakt er een soort cadeau-doosje van, en de voorkant is dan een kerst-sok.
Met 19 snijmallen kun je de sok op allerlei manieren versieren.


Ik vond de snijmal van de sneeuwvlok (die er dus ook bij zit) ook erg leuk om te gebruiken 
voor een kerstbal.
Deze kocht ik bij de Action, een plastic doorzichtige bal die je kunt openen 
om er bijv. een foto in te doen.
Ik deed er een stukje designpapier (Merry Music Specialty DSP) in en plakte daar de sneeuwvlok op.
Het lintje is een prachtig lint dat uit de nieuwe voorjaarscatalogus komt (gaat in per 3 jan. 2018).

De andere kant van de kerstbal ziet er net zo uit.


Ook de Kerst-sok versierde ik met hetzelfde designpapier en de witte sneeuwvlok.
De basis is Tranquil Tide (cardstock) en kleuraccenten met Berry Burst.

***

Dit was het laatste kerstvoorbeeld!
Vanaf nu ga ik jullie allerlei voorbeelden laten zien van producten uit de nieuwe voorjaarscatalogus. 
Deze gaat in op 3 januari 2018!
 (ik kan haast niet wachten om al het moois te laten zien)

En op dat moment gaat ook de Sale-A-Bration periode weer van start.
Dat betekent bij aankoop van €60,00 aan producten mag je gratis een cadeautje uitzoeken uit de speciale SAB-folder.

De catalogussen heb ik al weer in huis, dus wil je met de Kerstdagen al eens rustig gaan genieten van al het moois, kom er dat snel één halen bij mij (thuis).

Ook houd ik een OPEN HUIS en wel op:
woensdagmorgen 10 januari tussen 9.30 en 11.30 uur
woensdagavond 10 januari tussen 20.00 - 22.00 uur
donderdagmorgen 11 januari tussen 9.30 en 11.30 uur

Je kunt dan veel nieuwe producten komen bewonderen en uitproberen.
Er staat een hapje en drankje voor je klaar.
Je kunt gratis meedoen met een kleine workshop.
En je neemt natuurlijk aan het eind de nieuwe catalogussen mee naar huis (gratis).




groetjes Ellen

1 opmerking:

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...