zondag 20 augustus 2017

Planner

Oh, ik ben So Happy met mijn Planner!
Hij staat op één van de eerste bladzijdes in de "nieuwe" jaarcatalogus en toen ik  hem zag was ik op slag verliefd.
Deze MOEST ik hebben.


En hij is in het echt nog mooier!


Met heel veel ruimte om je eigen ideeën uit te werken.....


Je kunt zelf alle data invullen en beginnen aan je planner wanneer jij maar wilt.


Met aparte verjaardagskalender.


En heel veel extra's: fotohoesjes, stickers, memoblaadjes e.d.


Super chique maar ook degelijk afgewerkt zodat je er lang plezier van kan hebben.

Hij kost € 45,00 en daar heb je de complete agenda voor met alle nodige inhoud voor een jaar.
Natuurlijk kun je ook losse navulling kopen als je daar aan toe bent.

Ik vind het helemaal geweldig en ben al druk bezig met hem te vullen. Handig voor al mijn afspraken maar ook alle leuke gebeurtenissen die ik niet wil vergeten krijgen een mooi creatief plekje in mijn planner.

Hoe ga jij hem inrichten? (ik bestel hem graag voor je, laat je het me weten?)


BELANGRIJKE MEDEDELING:

Mijn emailadres is (per nu) veranderd:

ellenhamhuis@gmail.com


groetjes en tot gauw,
Ellen





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...