zondag 7 mei 2017

Een bloemetje

Al weer even geleden dat je iets van me zag/las, er was even de tijd niet voor.
Maar vandaag is mijn moeder jarig en dan vind ik dat ik toch met iets leuks/speciaals moet komen.
En dit idee is natuurlijk ook erg leuk voor moederdag!

Ik maakte van een gerecycled (toetje)bakje een chocolade-cadeautje!


Helaas zijn ze beide (bijna) retired maar nog zo leuk om bloemen mee te maken,
de snijmallen van oh so succulent en spiral flower.
Wie wat bewaard heeft nog wat toch?
Ik kan het nog niet over mijn hart verkrijgen om ze weg te doen.


In de kleuren verry vanilla, sweet sugarplum en mint macaron (die helaas ook gaat verdwijnen).


Een bijpassend lintje en takjes met de snijmal van Jar in Love.


Het bakje gevuld met lekkere chocolaadjes.


En op het dekseltje de bloemen geplakt.


En voor de oplettende kijker, tadaaaa,
hier gaan we vanaf juni weer een jaar lang heel veel plezier aan beleven.
Prachtige nieuwe producten, een aantal heb ik er al in huis (nu nog tijd zoeken om er mee te spelen).

Binnenkort komt er een open huis, zodat jullie weer kunnen genieten en voorproeven van alle nieuwe producten, kleuren e.d.
Houdt deze blog, facebook en/of de nieuwsbrief in de gaten!



Tot gauw,
groetjes Ellen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...