woensdag 21 december 2016

Verjaardag

Vandaag viert onze "oudste" haar 15e verjaardag. Alweer 15 jaar geleden dat ik moeder werd, ik kan me het bijna niet voorstellen.
Maar ik ben nog iedere dag blij en gelukkig dat ik moeder mocht worden en wel van drie prachtige kids (ondanks alles wat het moederschap je ook ongevraagd meegeeft).

Dus tijd voor iets leuks, dacht ik.
Op dit moment ben ik gek op Handlettering, een ware hype...., en vond ik een zelfmaakpakketje bij de Action om zelf een slinger te kunnen maken. (slinger te koop in zwart en craftkleur)
Goede combi leek me.


Ik ging lekker aan de slag. Het leuke van handlettering vind ik, dat het perfect samen gaat met Stampin' Up! Zo tekende ik zelf woorden/figuren maar stempelde ik ook afbeeldingen met witte Craftinkt.
Dit is hem uiteindelijk geworden:





Wij gaan dus vandaag lekker feestvieren!




Maar ook Stampin' Up! viert binnenkort weer feest, want vanaf 4 januari 2017 gaat de traditionele Sale-A-Bration weer van start. 
Dus bij iedere € 60,00 weer een mooi cadeau gratis uitzoeken!
Ook gaat dan de nieuwe Voorjaar/zomer catalogus weer in.

Wil je al een exemplaar bemachtigen? Kom langs en haal hem snel op zodat je tijdens de feestdagen al kunt genieten van al het nieuws!

Ook heb ik vandaag weer een nieuwsbrief verstuurd! 
Niet ontvangen maar je wel opgegeven hiervoor?, kijk dan eens tussen je spam-berichten. Ik verstuur mijn nieuwsbrieven via Laposta. (je kunt de afzender als veilig aanklikken zodat je hem niet meer mist).
Krijg je nog geen nieuwsbrief van mij maar wil je dit wel graag (ik verstuur ongeveer 1x per maand een nieuwsbrief) dan kun je je aanmelden via de link hiernaast in de site-bar.

groetjes en tot gauw,
Ellen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...