maandag 14 november 2016

Opgeladen!





Net terug van een geweldige vakantie.
De batterij is weer helemaal opgeladen.



En dan is het natuurlijk weer tijd om lekker te knutselen!
Mijn neefje wordt vandaag 18 en voor hem maakte ik een mok waar ik geld in deed.


De mok is gemaakt met het envelope punchboard.


Ik versierde het met de cijfers 18, gemaakt met de snijmallen van de bundle Number of Years.


En een klein bannertje met een set die al retired is.

Je kunt de mok zo klein of groot maken als je wilt, en versieren zoveel je wilt (bijv. een schoteltje eronder).

En deze mok kun je onder andere ook maken tijdens de workshop a.s. woensdag 17 november.
Er zijn nog een paar plekjes vrij, dus als je mee wilt doen, laat het me weten!
(voor meer informatie zie bericht hieronder)

groetjes 
Ellen

1 opmerking:

  1. Dat is fijn te horen. Opladen kan soms zo nodig zijn! Leuke mok, originele manier om een kado te geven.

    BeantwoordenVerwijderen

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...