zondag 12 juni 2016

Zomer in een potje.

En ik ging als eerste aan de slag met de stempelset Jar of Love.
De "jam"potjes trokken mijn aandacht.....ik kon ze niet laten liggen.

Wat een geweldige set.
Vandaag maakte ik dit ermee:

Zomer in een potje!


Mijn uitgangspunt werd de kleur Bermuda Bay, vanwege het rietje, die deze kleur heeft.
Dus het potje stempelde ik met Bermuda Bay, er kwam een randje cardstock in Bermuda Bay.
Alles stanste ik uit met de snijmallen die horen bij de stempelset, superhandig.


Voor de bloemetjes gebruikte ik de kleuren Pool Party, Wild Wasabi, Blushing Bride en Sahara Sand. De basiskleur van de kaart is ook Sahara Sand evenals het stukje dessin-papier.


Het randje maakte ik van een strookje Bermuda Bay cardstock dat ik inknipte met de Fringe Scissors (met deze schaar knip je 5 strookjes in één keer).
En zie je het vuurvliegje.... is ie niet geweldig!


Ook versierde ik een echt potje met deze set. Dezelfde kleuren, dezelfde sfeer. En natuurlijk het rietje die toevallig ook de kleur Bermuda Bay heeft (ik vond ze bij de winkel met de A) (ction).


Een leuke zomerse set werd het.
Echt een setje om een workshop mee te geven vond ik,
dus dat doe ik dan ook.

Kom je ook meedoen en deze leuke set maken?

Wanneer:  Woensdag 29 juni 2016  van 20.00 - 22.00 uur.
Kosten:     € 7,50  (dit is inclusief alle materialen, een kopje koffie/thee en iets lekkers)
Waar:        Bij mij thuis in Heemserveen (Hardenberg)

Lijkt het je nu heel leuk om mee te doen maar kan je deze datum niet? Laat het me weten, dan proberen we nog een datum te plannen.
Wil je graag meedoen met je eigen "clubje". Dat kan, vanaf 4 personen kunnen jullie je eigen datum kiezen om te workshoppen. Jullie komen dan bij mij of ik kom de workshop bij jou thuis verzorgen.

groetjes Ellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...