donderdag 2 juni 2016

Nieuwe catalogus, open huis





Een dagje later dan gepland (ik mocht gisteren een dagje op mijn lieve neefje passen) maar mijn blog is aangepast: gisteren is de nieuwe jaarcatalogus ingegaan.

Links in de sidebar zie je een plaatje. Wil je de catalogus graag inzien dan kun je op dit plaatje klikken, en genieten maar....








En ook is gisteren er een nieuwe nederlandse stempelset bij gekomen, Recht uit het Hart.
Een geweldige aanwinst volgens mij, echt een stempelset met teksten die wij als nederlanders veel gebruiken. Deze set is daarom ook ontwikkeld met behulp van nederlandse demonstratrices.
Ook hiervan staat een afbeelding in de sitebar.






En omdat we zo'n mooie nieuwe catalogus hebben gekregen hield ik afgelopen dinsdag een Open Huis.
Veel mensen kwamen op bezoek, dit vond ik geweldig leuk.
Ben je niet geweest dan kun je hier nog een beetje genieten van de foto's, en wie weet mag ik je een volgende keer ontmoeten.


De nieuwe incolors 2016/2018 mochten uiteraard niet ontbreken.


Vele mooie stempelsets.


Met het liefst zoveel mogelijk voorbeelden.


Ook de punchboarden en de snij/embossingmallen mochten niet ontbreken.


Inspiratie en Project Life.


Embossing en diverse ponsen met voobeelden.


Iets lekkers voor de broodnodige energie, gewoon omdat het lekker is.


En iedereen mocht natuurlijk een kleine workshop volgen,
hier zal ik in het volgende blog-bericht meer over laten zien.


Als afsluiter een kadootje mee naar huis!

groetjes Ellen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...