zondag 3 april 2016

Envelope punchboard 2

Al even niet geblogd, maar daar ben ik weer, met een tweede blog over het envelope punchboard.
Want je kunt er zoveel leuke dingen mee doen.

Dit keer een kaartje met "tab-jes" aan de zijkant.


Hier zie je de tab-jes aan de zijkant.


Je maakt de tab-jes door één keer te punchen op de plek die je wilt,
en daarna het resterende (zie stippellijn) weg te snijden/knippen.


Of je maakt twee punchen en knipt/snijd beide kanten weg.


 Dit is een kaartje die ik een tijd geleden maakte.
(Heb ik al eens gebruikt in een blogbericht).



Het duurt nog een poos maar in juni krijgen we een nieuwe catalogus. En ieder jaar verdwijnen er weer "oude" producten. Welke dit zijn weet ik ook niet maar wat ik wel weet is dat de incolors 2014-2016 gaan verdwijnen.

Nu komt er binnenkort wel een retired lijst (lijst waarop alle producten staan die gaan verdwijnen, een aantal met korting) maar de kans is groot dat je dan deze kleuren al niet meer kunt bestellen omdat ze op zijn.
Dus zou je nog graag iets van deze kleuren willen hebben dan moet je ze nu bestellen om zeker te zijn dat je ze nog kunt krijgen!

Op het moment dat de retired lijst uitkomt laat ik dit jullie natuurlijk ook gelijk weten.

groetjes en tot gauw,
Ellen






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...