zaterdag 6 februari 2016

Number of Years / Gratis Vrijkaart???

Vandaag aan het spelen geweest met de stempelset Number of Years.
Prachtig met die mooie grote cijfers, maar ook zonder de cijfers kun je er leuke dingen mee maken.


Na de kaart ook maar een paar leuke labels gemaakt, altijd handig om op voorraad te hebben.




Aanstaande maandag gaat er weer een bestelling de deur uit.
Mocht ik iets mee mogen bestellen voor je dan hoor ik het graag voor die tijd.

Kijk ook eens naar deze mooie Weekly Deals:



En kom jij ook gezellig naar het Creaweekend Voorjaar in de Evenementenhal in Hardenberg?
Dan kun je ook je bestelling doorgeven zodat je het op de beurs bij mij kunt ophalen!
Makkelijker kunnen we het niet maken toch?

Ik verloot onder alle bestellers 2x één vrijkaart voor de beurs.
Geef je bestelling op voor 8 februari. (via mail ellenkado@kpnmail.nl of telefoon 0523-270794)

groetjes Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...