zondag 10 januari 2016

Flowering Fields

Afgelopen week konden we schaatsen op de straat, maar waar was ik mee bezig....

het voorjaar!!!

Ik mocht al een workshop voorbereiden die pas over een tijd plaats vindt. Ik ging aan de slag met de stempelset Flowering Fields.
En als je daar niet vrolijk van wordt!


Zo maakte ik een aantal verschillende kaartjes.



En een leuk label erbij.


En vind jij deze set nu ook geweldig?
Je kunt hem gratis uitzoeken bij een bestelling van € 60,00.

Omdat het de Sale-A-bration periode is mag je bij iedere bestelling van € 60,00 een kadootje uitzoeken. Het blogbericht hieronder vertelt je er alles over.

Een fijne zondag,
groetjes Ellen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...