dinsdag 1 december 2015

Bloemenpons

Een bijzondere pons....


maar je maakt er de meest mooie bloemen (o.a. Kerstster) mee! (de oplettende lezer zag hem misschien al voorbij komen bij de foto's van de workshop - iedere workshopper kreeg een bloem van mij mee naar huis)


Hij heet officieel de Festive Flower Builder Punch, en ik weet vast zeker dat we hem ook komend voorjaar weer tegen gaan komen.
Want je kan er de meest mooie bloemen mee creeëren.


En eindelijk kon ik vandaag tijd vinden om weer te bloggen.
Er liggen nog zoveel projecten om jullie te laten zien maar die tijd......
Ik ben o.a. erg druk met het maken van kerstkaartjes/labels. Zoals jullie misschien weten maak ik cadeau-labels voor een streekproductenwinkel bij ons in de stad. En ze wilden ook graag kaartjes/labels voor de bestelde kerstpakketten, en ja, dat gaat in grote aantallen natuurlijk.
Dus heb ik heel wat uurtjes "lopende band" werk gedaan.




Hoop jullie vanaf nu wel weer regelmatig iets nieuws te kunnen laten zien,
tot gauw!

groetjes Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...