donderdag 19 november 2015

Peaceful Wreath 2

Ook deze wilde ik jullie nog heel graag laten zien.
Deze kaart is ook gemaakt met Peaceful Wreath.


Een heel ander soort kaart/stijl als de vorige.
Ik heb de kerstkrans eerst geëmbosd met wit op een stuk Whisper White papier.
Daarna heb ik met Night of Navy inkt het papier bewerkt. Met een sponsje steeds meer inkt opgebracht totdat het bovenaan heel donker werd en naar onderen steeds wat minder.
Met witte craft-inkt heb ik de sneeuwvlokken gestempeld.


Als je de kaart van dichtbij bekijkt zie je dat ik de besjes van de krans bewerkt heb met glitter.
Hiervoor is de 2-way Glue Pen heel handig. 
Een strik aan de zijkant en de tekst Merry Christmas (van Sassy Salutations) maakt de kaart helemaal af.


En zo gingen gisteravond ook de deelnemers van de workshop aan de slag met kerstkaarten.
Een gezellig clubje en er werd zeer productief gewerkt. Zo leuk om te ervaren.

Maar omdat er zoveel animo was is er nog een avond gepland. Dus heb je gisteren gemist en wil je nog graag meedoen met de workshop Kerstkaarten maken, dat kan.

Woensdagavond 25 november van 20.00 - 22.00 uur wordt er nog een avond gegeven bij mij thuis.
We maken drie kerstkaarten. De kosten hiervoor zijn € 5,00 per persoon. Dit is inclusief alle materialen, een kopje koffie/thee en natuurlijk iets lekkers.

Kom gezellig meedoen!





De herfst/wintercatalogus loopt al weer heel langzaam tot zijn eind en daarom is er al een lijst bekend met de producten die straks gaan verdwijnen.
Dus wil je nog graag die ene set, je hebt nog de kans tot 4 januari, maar op=op.

Hieronder vind je de lijst met producten die gaan verdwijnen.(je kunt er op klikken om de lijst in te zien)

En als laatste:
Deze week is de nieuwsbrief van november verstuurd.
Heb je deze niet ontvangen (kijk ook even tussen je spam-berichten) laat het me weten.
Ook kun je je opgeven voor mijn nieuwsbrief, zie hiervoor het blokje rechts in de side-bar.
De nieuwsbrief krijg je ongeveer 1x per maand en hierin staan alle nieuwtjes, workshopdata, en extra voordeeltjes voor klanten.
Ik stuur je hem graag vrijblijvend toe.

Groetjes en tot gauw,
Ellen


1 opmerking:

  1. Heel erg leuk kaartje Ellen, mooi effect sat gesponste!
    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...