zondag 5 juli 2015

Pool Party, Bermuda Bay

Ha, ha, dit is toch echt iets voor deze dagen? Het is al weer lang geleden dat het zó warm was in Nederland. Maar met een extra glaasje water en een stapje rustiger aandoen gaat het prima.
Deze kleuren inkt heb ik gebruikt voor het onderstaande kaartje.


Eigenlijk een beetje noodgedwongen, nadat ik het kaartje gestempeld had met Bermuda Bay kwam ik erachter dat ik geen papier meer had van deze kleur.
Maar omdat ik met een laagje vellum werkte (over de kaart heen) paste de kleur Pool Party ook geweldig. 


Hope you're feeling special today..


De kaart heb ik gestempeld met de stempelset Garden in Bloom, nu als hele bloem.
Gestempeld met Soft Suede en "ingestempeld" met Bermuda Bay en Old Olive.

Een fijne zondag!
groetjes Ellen

1 opmerking:

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...