donderdag 11 juni 2015

Punch Art

Ons kleine buurjongetje moest een ingrijpende operatie ondergaan.
Ik wilde hem een leuk kaartje geven, het moest kleurrijk en vrolijk zijn en het liefst met een geluidje.

Het werd deze Card in a Box met punchart.


Hiervoor heb ik de nieuwe Tree pons gebruikt, de uilenpons, vogelpons en de banner pons.
Als basis Crumb Cake Cardstock en verder de nieuwe Incolors 2015/2017.
Het dessin-papier is het nieuwe enveloppen-papier.







Omdat deze kaart niet via de post hoefde kon ik er een belletje aan maken.
Maar wil je een Card in Box versturen dan kan dat heel gemakkelijk. Je kunt hem namelijk zo dubbel vouwen en dan past ie in een vierkante envelop.


Ik hoop dat ons buurjongetje zich snel weer beter voelt.

groetjes Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...