vrijdag 19 juni 2015

Een meisje

Op vrijdag komt er altijd een werknemer onze boerderij versterken.
Voor wie het niet weet, ik woon op een boerderij en mijn man heeft een melkveebedrijf.
En ja.... daar is altijd werk.

Het leuke nieuws is dat onze werknemer voor het eerst papa is geworden en daar hoort natuurlijk een leuk kaartje bij.
Dit keer met de retired set Bundled Baby.


Je hoeft niet te raden, het is een meisje geworden!


We wensen hen veel geluk, gezondheid en liefde samen.



Een heel ander verhaal maar ook erg leuk is dat ik een samenwerking mag aangaan met de Streekproductenwinkel bij ons in Hardenberg.
Zij verkopen allerlei lekkernijen uit het Vechtdal.
Ook verkopen zij veel cadeau-pakketten. En telkens als ik daar iets kocht mistte ik een leuk kaartje om eraan te doen. 
Nu, mijn kaartjes zijn handgemaakt, komen uit het Vechtdal en passen prima in de stijl van de winkel. Dus mag ik voor hen de cadeau-labels verzorgen. 
Superleuk!



Ik heb voor labels gekozen die passen bij de uitstraling van de winkel.





Dus ben je op bezoek in Hardenberg en koop je iets leuks in de winkel "De Baander", neem er dan zo'n leuk cadeau-label bij.


groetjes Ellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...