zondag 24 mei 2015

Swaps


Allereerst een warm welkom aan een nieuwe volger, leuk dat je mijn blog komt volgen. Ik hoop dat je hier veel leuke inspiraties op kunt doen.

Afgelopen week druk geweest met de voorbereidingen voor onze teamdag van Stampin' Up!
Gisteren reisde ik met mijn collegaatje Petra af naar Duiven waar we met ongeveer 200 enthousiaste demonstratrices een superleuke dag hadden.

En één van de tradities is dat we altijd gaan "swappen". En wat is dit nu eigenlijk?
Je maakt thuis een leuk klein projectje in veelvoud en ruilt deze met andere demo's tegen hun project. Dus zo kom je aan het eind van de dag thuis met allemaal leuke ideeën en zo kun je elkaar dus inspireren.

Mijn swap voor deze dag was:


En ja...... dan krijg je dus productie werk.



We leerden veel theorie, maar werden ook verwend met leuke kadootjes.


Natuurlijk mag een workshop ook niet ontbreken op zo'n dag, dus maakten we met zijn allen deze kaart.
Je kunt je voorstellen hoe zo'n "kippenhok" het was met 200 enthousiaste en creatieve mensen die aan het stempelen, knippen, plakken e.d. waren.



Maar het was toch ook weer een dag om niet te vergeten.
Zo leuk om met elkaar dezelfde passie te delen en elkaar te inspireren en van elkaar te leren.

Ik komende berichten ga ik jullie nog meer leuke dingen laten zien!
Voor nu ga ik lekker even uitwaaien buiten,

groetjes Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...