dinsdag 5 mei 2015

Afscheid

Langzaam aan neem ik alvast afscheid van mijn favoriete kleurtjes, de Incolors 2013/2015.
Het waren wel echt mijn kleurtjes hoor!
Heel jammer dat ze eruit gaan..... maar dan is er natuurlijk ook weer plaats voor nieuwe kleurtjes. Wat zal het worden????

Stiekem heb ik al een beetje mogen kijken...... (dat is nu het voordeel van demo zijn)


Maar wat het precies gaat worden? Ik laat jullie nog even in spanning.


Maar goed, zo maakte ik een kaartje met de "oude" incolors voor mijn buurmeisje haar verjaardag.
Met in de hoofdrol de uil (owl builder punch).
Een vrolijk en kleurrijke kaart is het geworden.





groetjes Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...