zondag 19 april 2015

Kleuren

Wat doe je op je vrije vrijdagmiddag?
Ja, kleuren.
Heerlijk een half uur gekleurd met als resultaat deze kaart:


Weet je dat kleuren helemaal in is? Je ziet het aan de stapels kleurboeken voor volwassenen die in de winkels liggen.
Maar je kunt natuurlijk ook gewoon je kaart inkleuren.

Deze keer heb ik gebruikt gemaakt van vellum dat al voorzien was van een tekening.
Het lijkt wel een beetje op mandela kleuren, steeds het terugkerende zelfde patroon. Het was ook heerlijk rustgevend om te doen, lekker kleuren en ondertussen je hoofd leeg maken

En dat kleuren gaat natuurlijk makkelijk met de Stampin Markers. Ze zijn er in alle kleuren te verkrijgen dus passen altijd bij je projekt.


Ook de binnenkant van de kaart gaf ik iets extra's, en natuurlijk ook een bijpassende envelop.


Met een restje dessin-vellum maakte ik nog een kaart. Hetzelfde papier, maar een hele andere look.
Nadat ik het vellum had ingekleurd heb ik de "bloembol" en de blaadjes opgebold door aan de achterkant het te bewerken met een embossingpen.
Je kaart krijgt gelijk iets extra's en het is zo leuk om met je vingers over het reliëf te gaan.



Hierbij bewerkte ik ook de binnenkant en een envelop.


Dinsdag 21 april wordt er bekend gemaakt welke producten niet meer gaan verschijnen in de nieuwe jaar-catalogus.
Ik zal deze retired lijsten hier dinsdag morgen plaatsen en 's avonds om 19.30 doe ik een bestelling.
Mocht je nog graag iets willen bemachtigen dan kan dat. Maar voor alles geldt: op=op.

Wens ik jullie een fijne zondag toe,
groetjes Ellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...