zaterdag 14 februari 2015

Valentijn

Dit bericht had ik al veel eerder willen posten, want ja, vandaag is het al Valentijnsdag.
Dus die inspiratie komt wel wat laat. Jullie hebben allang die geweldige mooie kaart op de bus gedaan of zelf gegeven, toch?

Ik moet eerlijk zeggen, ik heb niet zoveel met Valentijn. Vind het vooral een commercieel feestje.
Maar ach, ik smelt dan wel weer als ik de kids zie knutselen voor papa, want ja, ze houden toch erg veel van papa.

En eindelijk ben ik begonnen met mijn verjaardagskalender....
jawel, met de maand februari dus.
En wat is dan leuker om het in het thema van de liefde te doen:


Erg leuk om hier mee bezig te zijn. De verjaardagskit bevat alles om een leuke verjaardagskalender te maken. Inclusief letter-stickers,lintjes, glittertjes enz.
Geweldig om zelf mee aan de slag te gaan maar ook heel leuk om bijvoorbeeld cadeau te geven. Hij kost € 18,95.


Ben benieuwd hoelang ik erover doe tot ik hem helemaal klaar heb. Ben d'r in ieder geval nog heel wat uurtjes zoet mee.

 

Vorige week had ik een gezellige party waar we ook al aan de slag gingen met een kaartje voor Valentijn. Met, hoe toepasselijk, de hartjes embossingfolder.
Er werden heel veel leuke creaties gemaakt, en niet alleen voor Valentijn maar ook Gefeliciteerd kan natuurlijk heel goed.





En hebben jullie al gezien dat de challengeblog van start is gegaan? Op onze blog van het demo-team Utopia kun je iedere drie weken mee doen met een challenge. Maak zelf een kaart wat bij het onderwerp past en stuur het in. Elke keer is er een mooie Stampin' Up prijs te winnen.
Klik op het logo hierboven om naar de challenge te gaan. Succes!


Wens ik jullie allen een leuke, zonnige, Valentijnsdag toe.
groetjes Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...