dinsdag 30 december 2014

In de Spotlight 5

Vandaag eens extra aandacht voor de Blendabilities.
De markers van Stampin' Up! op alcohol-basis.
Doordat je van iedere kleur drie stiften krijgt (licht/middel/donker) kun je kleuren met mooie kleuraccenten. En omdat het op alcohol-basis is lopen (vloeien) de kleuren mooi in elkaar over.


Het is heel eenvoudig. Je stempelt je afbeelding met watervaste inkt (memento) en daarna kun je gaan inkleuren. Zorg altijd dat je een kladje eronder doet want de inkt drukt wat door het papier.
En zo kun je zelf kiezen waar de lichtere of donkere accenten moeten komen. Met name met bloemen is dit heel mooi, maar je kunt natuurlijk iedere afbeelding leuk inkleuren.


Ik maakte deze kaart vandaag.



Ik merk dat ik nog wel wat mag oefenen met het kleuren, maar leuk vind ik het wel.
De Blendabilities zijn er natuurlijk al een tijdje, maar tijdens de SAB kun je ze gratis kiezen als kadootje.

In de sitebar hiernaast vind je ook nog een flyer van de Blendabilities, en zou je nog wat meer willen zien kijk dan eens naar:


groetjes Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...