vrijdag 26 december 2014

In de Spotlight 1

Het is tweede Kerstdag. Wij hebben heerlijk genoten van twee familie-dagen en ik vond nu tijd om even te bloggen.
Want zoals beloofd ga ik een aantal nieuwe producten laten zien.

En als eerste word er in de spotlight gezet:


De Bow Builder Punch!

Met deze pons maak je een mooi strikje. Toen ik hem in de nieuwe catalogus zag staan was ik meteen verliefd. Ik maak namelijk veel kaartjes maar vooral ook veel cadeau-verpakkingen en andere leuke dingen. En ik dacht gelijk, hier kan ik veel mee.





Je maakt er heel eenvoudig dit grappige strikje mee.







Ik maakte vandaag een cadeau-envelop.
En om in de Kerstsfeer te blijven gebruikte ik goudkleurig designer papier (Gold Soiree), samen met Mossy Meadow papier (Incolor 2014-2016). Ik vind deze kleuren zo mooi bij elkaar passen.

                                     

 Als je de kaart openklapt zit daar een vakje waar je bijv. geld in kan doen of een kado-pasje.
Zo kun je op een leuke manier geld of zo'n kaartje verpakken.


En op de voorkant heb ik dus een soort strik gemaakt met de Bow Builder Punch.


Al benieuwd naar wat ik morgen laat zien?
groetjes Ellen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...