zondag 14 december 2014

Even terugtrekken

Wat gaan die laatste weken van het jaar toch snel.
Dat komt ook vast doordat onze kinderen alle drie in de laatste 6 weken van het jaar jarig zijn.
Dus voor mijn gevoel hoppen we van feestje naar feestje en ben ik tussendoor druk met alles wat nog geregeld moet worden.

Tijd om te knutselen is er dus niet zoveel. En ook ben ik al een tijdje niet toegekomen aan het lezen van de blogs van anderen. Dus als ik al een tijdje niet bij jou op bezoek ben geweest, dan weet je waar het van komt. Ik hoop het tussen Kerst en Oud & Nieuw wat in te halen.

Maar soms, soms dan trek ik me even terug.
Dan ga ik aan de knutsel. Hierdoor maak ik mijn hoofd leeg en door het freubelen kan ik alles een beetje loslaten.
Fijn dat er dan zomaar weer iets onder je handen verschijnt.
Al moet ik wel zeggen dat ik minder creatief ben (of minder tevreden met mijn eindresultaat). De dagelijkse dingen slokken toch veel energie op.
Maar door het maken van een kaart of project laad ik lekker weer op!


Deze kaart maakte ik met de veertjes die ik nog over had. Een prachtige stempelset die ik zelf niet heb maar zeker op mijn verlanglijstje komt.



Wat ik nu ga doen?
Hardlopen! Daar kan ik namelijk mij ook heerlijk bij opladen. Wat zal ik weer een energie hebben vanmiddag :)


groetjes Ellen

1 opmerking:

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...