zondag 14 september 2014

Pffffttt...

Computers zijn leuk en heel erg handig.
En eigenlijk ook onmisbaar....
Maar onze computer heeft een virusje! En niet een kleintje, maar volgens de dokter is ie erg ziek.
Afgelopen week was hij bijna de hele week weg, we dachten dat ie gerepareerd was maar blijkbaar gaat er nog iets niet goed. Dus aankomende week gaat ie weer op stap.
Ooohhh, niet mailen, facebooken, bloggen, jammer hoor!
Dus nu nog gauw even een bericht en hopelijk kan ik snel weer gewoon lekker aan de slag.

Afgelopen week genoten van het Open Huis. Gezellig om zoveel mensen te ontvangen, dat zijn dan echt weer de leuke momenten waar ik erg van geniet.
Ik hoop dat jullie (als je geweest bent) ook hebben genoten.

Een kleine impressie, zonder gasten. Toen was ik natuurlijk weer veel te druk om foto's te maken.




Project Life, een leuke manier van foto's inplakken. Wat gaaf om te doen, heb hem nog niet helemaal af maar zo kon iedereen alvast er iets van zien.





De workshoptafel. We maakten enveloppen-zakjes. Zo leuk en simpel om te doen. Binnenkort zal ik een uitleg geven.


En natuurlijk niet te vergeten de dank-je-wel-kadootjes.



Vandaag een kort bericht, ik hoop dat ik de computer snel weer tot mijn beschikking heb en helemaal virus-vrij natuurlijk.
Tot gauw! groetjes Ellen

1 opmerking:

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...