maandag 22 september 2014

De winnaar is.....

Vandaag een kaart die we in de workshop Embossen onder andere gaan maken.



Gemaakt met de stempelset Modern Mosaic.
Wil je deze ook komen maken of er je eigen draai aan geven?
Kom gezellig workshoppen bij mij thuis - dinsdag 14 oktober van 20.00 tot 22.00 uur.

Liever een andere workshop volgen? Kijk eens onder het kopje Workshopdata, hier vind je alle workshops bij elkaar met uitleg en datums.


Maar jullie zijn natuurlijk meer benieuwd naar wie die vrijkaartjes heeft gewonnen, toch?


Ik zal jullie niet langer in spanning houden......


De winnaar van de twee vrijkaartjes voor de Creabeurs in Hardenberg dit weekend is geworden.....


Margien Beugelink 


En aangezien ik nog 1 vrijkaartje over heb, ga ik deze ook verloten en deze is gewonnen door:


Ria Hekman

Van Harte Gefeliciteerd!

Willen jullie mij even jullie adres mailen (ellenkado@kpnmail.nl) zodat ik de kaartjes jullie toe kan sturen? 
Heel veel plezier op de creabeurs en ik hoop jullie natuurlijk te zien in stand nummer 599.

Niet gewonnen?, helaas. Toch hoop ik dat jullie naar deze gezellige beurs komen en wie weet zien we elkaar.
Er staat nog een stand van Stampin' Up!, verzorgd door een aantal andere collega's maar ik sta dus in stand nummer 599. Kom langs zou ik zeggen!

groetjes Ellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...