woensdag 27 augustus 2014

Stil

Het was even stil op mijn blog. Ik zie dat het al 10 dagen geleden is dat ik iets plaatste.
Maar soms gaat de tijd zo snel.

De scholen zijn bij ons weer begonnen en dat betekent voor mij altijd weer even druk, passen de gymkleren nog, hebben we een goede schooltas, fietsen in orde enz.
En daarbij komt dat onze oudste voor het eerst naar het voortgezet is gegaan, spannend hoor!
Iedere dag komt ze met heel veel verhalen thuis, maar ze vind het geweldig (voor hoelang?)
En zo gingen we ook samen boeken kaften, dat was lang geleden dat ik dit had gedaan. Maar het zat zo weer in mijn vingers, en stiekem vond ik het nog leuk om te doen ook.


Voor mezelf maakte ik nog een notitieboekje, kan ik weer alles in opschrijven wat ik moet onthouden.
Ik ging aan de slag met goudkleuring embossingpoeder, en daarna lekker inkleuren.

Ook is er vandaag weer een nieuwe Weekly Deals. Leuke korting op diverse producten.
Ik plaats hier niet vaak de Weekly Deals maar op mijn facebookpagina (Ellen Hamhuis) staat iedere week weer de nieuwe actie. Deze actie duurt altijd van woensdag tot woensdag.


Ik ben druk bezig met het plannen van een Open Huis, de nieuwe workshops en inloopavonden.
Op 9 ('s avonds) en 10 ('s morgens) september is het Open Huis, kan ik al verklappen. Zet deze datum alvast in je agenda zou ik zeggen.
In de volgende blogpost zullen alle data en workshops genoteerd worden.

groetjes en tot gauw,
Ellen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...