donderdag 28 augustus 2014

Seizoenscatalogus

Daar is ie dan....
De herfst/wintercatalogus!

In de zijbalk kun je op het plaatje klikken en zo kun je de hele catalogus doorbladeren.
Wil je hem liever in een papieren versie? Dat kan. Kom hem GRATIS bij mij ophalen (of ik verzend hem voor je alleen voor de verzendkosten).
Deze catalogus is geldig vanaf nu tot en met eind december.

Verdien een extra gratis stempelset!
Als je een party geeft en voor € 300 of meer producten besteld dan krijg je vanaf nu een gratis stempelset. Zie hiervoor het plaatje in de zijbalk. Deze actie geldt tot en met 31 oktober.
Ook krijg je dan natuurlijk de gewone hostess-euro's waarvoor je gratis producten kunt uitzoeken.
Een extraatje dus....

Heb je interesse of wil je hierover meer weten? Laat het me weten en ik vertel je er graag alles over.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...