dinsdag 1 juli 2014

Hij is er.....

De nieuwe jaarcatalogus, waar we een heel jaar van mogen genieten.
Boordevol met nieuwe producten, bekende producten en weer heel veel voorbeelden/inspiraties e.d.

Ben je ook nieuwsgierig? Klik hiernaast in de sitebar op het plaatje van de nieuwe catalogus en je kunt hem digitaal inkijken.

En bij een nieuwe jaarcatalogus hoort een leuke actie.
Voor mij is namelijk de nieuwe jaarcatalogus ook gelijk het moment dat ik al 1 jaar demo ben van Stampin' Up! Een jaar dat heel snel voorbij gegaan is.
Ik heb ontzettend veel nieuwe leuke mensen ontmoet, samen creatieve ideeën kunnen delen en zonder jullie was het natuurlijk nooit gelukt.

Dus om dit te vieren geef ik iedereen die voor 10 juli een bestelling plaatst 10% korting op de bestelling.

Ook verloot ik onder alle bestellers dit leuke kadootje.


Een stempelset die niet meer te koop is maar een aantal stempels bevat die het best verkocht zijn in al die 25 jaar dat Stampin' Up! al bestaat. En een leuke set designerpapier.
Wil je in het bezit komen van dit leuke kadootje? Plaats een bestelling voor 10 juli en je maakt kans op deze leuke set.

Je kunt je bestelling doorgeven via mail: ellenkado@kpnmail.nl, telefonisch via: 0523-270794 of je mag ook gezellig langs komen.

Natuurlijk krijg je bij een bestelling van 40,00 euro of meer ook de papieren versie van de jaarcatalogus GRATIS van mij, een heerlijk inspiratieboek.

groetjes Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...