zondag 22 juni 2014

Werk in uitvoering




Mijn hele bureau ligt vol, kom aan niets anders toe maar het wordt mooi (al zeg ik het zelf).
Voor degene die mijn blog volgt, die weet dat ik hier al een tijdje mee bezig ben. 
Nog even en ik kan jullie het resultaat laten zien.

En zo ben ik de laatste tijd druk met vooral cadeautjes, ook vandaag weer een feestje.
Mijn broer is 25 jaar bij de zaak, oftewel hij werkt al 25 jaar als melkveehouder op zijn eigen boerenbedrijf.
En ja.... dan krijg je geen feestje van de zaak natuurlijk, maar mijn schoonzus heeft een hele suprise-party op touw gezet!
En daar horen natuurlijk cadeautjes bij.



En 25 jaar boer, daar hoort natuurlijk een koeienkaartje bij. En dit moest vanmorgen nog in elkaar geknutseld worden (tja, die tijd), dus werd het een makkelijke kaart.
Zwarte koeienvlekken en 25 geëmbosd met wit embossingpoeder.


En zo is de zondag al weer voorbij.
Een hele fijne week toegewenst en tot gauw!
groetjes Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...