woensdag 9 april 2014

Weekly Deals

In de maand april heeft Stampin' Up! iedere week een andere actie. Deze begint op woensdag.
Dus iedere woensdag een aantal producten met korting. Welke het zijn? Dit wordt pas iedere woensdag bekend gemaakt.
Voor deze week zijn het deze:

Wil je hier graag gebruik van maken, neem dan contact met me op.


En zo was ik zondagmiddag nog lekker even aan het knutselen met mijn dochter (12 jaar).
Ze vind het altijd erg leuk om met mijn spullen te spelen maar dat mag niet zo vaak van mij. Ze heeft zelf een enorme hoeveelheid knutselspullen (hoe kan het ook anders met zo'n moeder) maar mijn spullen zijn natuurlijk veel aantrekkelijker.
En zo komt het dat we zo nu en dan eens lekker samen aan de slag gaan. En zo ook afgelopen zondag.
Mijn dochter gaat er dan eens lekker voor zitten, laat alle spullen eens door haar handen gaan en kiest dan waar ze mee wil werken. En helemaal haar eigen idee.

Nu vroeg ze of haar kaartje ook op mijn blog mocht. 
En dat kan ik natuurlijk niet weigeren, ze heeft zo'n prachtige kaart gemaakt!
Nu weet ik dat moeders oordeel verre van objectief is maar oordeel zelf maar:



En dit zijn de kaartjes die ik maakte:




Allemaal met een bloem van de Flowershop stempelset gemaakt. Gespeeld met verschillende kleurtjes inkt.

Houd de komende woensdagen in de gaten voor de Weekly Deals, tot gauw!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...