zaterdag 15 maart 2014

Hip Hip Hooray

En zo ben ik eens lekker aan het puzzelen geweest.
Ik wilde graag een kaartje maken voor een collega, ze heeft echt een kaartje verdiend!

En zo ging ik aan de slag met het dessinpapier Fresh Prints, zo leuk dat al die kleurtjes en motiefjes dus heerlijk te combineren zijn.
Kleine stukjes snijden in verschillende groottes en puzzelen maar.
Dit werd het resultaat:



Een geponste bloem van de Flower Shop erop (met "knoopje" van Boutique Details) en een labeltje met "zomaar" bovenaan.



En zo gebruikte ik ook maar weer mijn Nederlandste teksten stempelset (Sentimenten). Toch steeds vaker pak ik deze set.
Hij kost wat (35,95) maar dan heb je ook 24 stempels (dus eigenlijk maar 1,50 per stempel) en ja, wie kan er eigenlijk zonder Nederlandse teksten?

Dus zo is er nu de actie: tijdens de SAB - periode (tot 31 maart) geef ik je 5,00 euro korting op deze stempelset.
Combineer je het gelijk met andere producten voor minimaal 60,00 euro dan mag je dus ook een SAB-kadootje uitzoeken!!!! Voor elke 60,00 euro één kadootje. En die kadootjes variëren in waarde tot wel 25,00 euro.
Op 18 maart ga ik weer bestellen, dus als je nog iets op je verlanglijstje hebt staan..... geef het me door.

En er is ook weer iets heel leuks op de markt. je las het al in de titel van dit stukje:
De Hip Hip Hooray Card Kit.
Je kunt hiermee 20 kaarten maken, en alles wat je hiervoor nodig bent zit erin. Superleuk dus!
Alleen lijm en een schaar nodig. Je hebt dan 20 zelfgemaakte kaarten voor maar 24,95.
In de zijbalk hiernaast kun je klikken op het plaatje en zie je precies wat allemaal in deze set zit.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...