vrijdag 28 maart 2014

Flower Box

En zo had ik deze week nog een workshop Flower Box. Het blijft leuk om zo'n kaart te maken. En ik vind het geweldig om te zien hoe iedereen toch weer een heel ander exemplaar maakt.
Ik heb nu al een aantal keren deze workshop gegeven en steeds maak ik weer een voorbeeldkaart, die verstuur ik dan weer en ja hoor, voor de volgende workshop maak ik dan weer een voorbeeldkaart.
En zet ik nou al die kaarten op de foto? Nee, dat vergeet ik dan weer. Lekker handig!

Dus deze week heb ik de Flower Box die ik maakte op de foto gezet. Hé, hé, eraan gedacht.
Zo maakte ik ook een klein presentje voor de gastvrouw, het is zo aardig dat iemand dan haar huis beschikbaar stelt om met elkaar te workshoppen. En ook hier maakte ik een foto van.
Bij deze:


Wat er in dit presentje zit? Ja, dat weet alleen de gastvrouw!
Aan de tekst op het doosje kan je al wel iets vermoeden.


En dit is de Flower Box. Deze keer gebruikte ik maar drie kleuren. Ik zag de combi Baked Brown sugar, Coastal Cabana en Very Vanilla op een andere workshop voorbij komen en dat vond ik zo mooi staan. Het is een rustige, maar toch ook "frisse" kaart geworden.



En het is alweer vrijdag. De dagen vliegen soms voorbij.
Dus wens ik jullie alvast een heel fijn weekend toe en tot de volgende keer, groetjes.

1 opmerking:

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...