zaterdag 1 februari 2014

Lekkermakerij

Ik had jullie beloofd meer voorbeelden te geven.
De ziekenboeg is nog niet geheel opgeruimd maar ik kon nu even tijd vinden om te bloggen. Of ik dit bericht nu afkrijg is de vraag, maar je ziet vanzelf wanneer die geplaatst is.

Voor mijn open huis had ik verschillende voorbeelden gemaakt. Onder andere van spulletjes die je gratis kunt krijgen tijdens deze Sale-A-Bration periode.
Dus vandaar ook de titel: lekkermakerij.

De titel, dat is trouwens nog helemaal niet zo gemakkelijk vind ik. Soms staar ik maar naar dat computerscherm en schiet me gewoon niets te binnen. Ik ben denk ik niet van de korte bondige teksten zeg maar. Want ja, zo'n titel moet eigenlijk ook voor zich spreken, toch? Hoe gaan jullie daarmee om?
Bij mij moet je maar gewoon het hele blogbericht lezen, zit niets anders op.

Maar goed, we dwalen af....
Een voorbeeld:



Deze kaart maakte ik omdat ik die leuke Chalk Marker (item 132133 voor 3,95) had gekocht. Het schrijft net zoals een krijtje op een schoolbord maar deze kun je niet meer uitvegen. Het ziet er ook echt uit alsof je op een schoolbord hebt geschreven. Ik gebruikte dan ook een stukje schoolbordfolie wat ik nog had liggen. Maar je kunt dit tegenwoordig ook weer overal kopen o.a. bij dat rookworst-warenhuis.
De versieringen maakte ik met de Banner Blast stempelset en de bijpassende Punch. Deze twee items kun je gratis verdienen bij je bestelling. Wil je ze allebei? Plaats dan een bestelling van 120,00 euro en je krijgt het er zomaar voor niks bij. (twv. 38,90!!!)


Ook hier zie je dat een passende tekst voor mij niet zo makkelijk is, het werd gewoon Hoi.
Ach, ook niets mis mee toch?

Ook zocht ik de stempelset Petal Parade uit, ik denk dat ik aan stempels langer wat heb dan aan papier bijv.
Al hoewel het dessinpapier en bijv. de banner (zelf slinger maken) ook geweldige kadootjes zijn.
Bij de Petal Parade twijfelde ik eerst wel, zou ik er wel mee uit de voeten kunnen? Maar wat blijkt.....
ik vind hem helemaal geweldig!
Zo maakte ik ook dit eenvoudige voorbeeldje:

 







En de dank-je-wel-kadootjes:

En hier ben ik nog lang niet mee uitgespeeld vrees ik.

Zo, het is nu een dag later en het blogbericht is af.
Een fijn weekend allen toegewenst, groetjes Ellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...