woensdag 12 februari 2014

Creabeurs Hardenberg

Yeeeaahhh, wat vind ik dit leuk!
Nooit verwacht dat het me zo snel zou lukken maar ik sta op de Creabeurs in de Evenementenhal in Hardenberg op 21/22 en 23 februari.


Samen met mijn teamgenoot  Petra Timmer  bemannen we stand nr. 240. (er is ook een andere stand van Stampin' Up! van een ander team)
We laten weer allerlei leuke voorbeelden zien van wat je allemaal kunt doen met de geweldige producten van Stampin' Up!
Ook kun je bij ons aanschuiven om een workshop te volgen. We maken dan een vogelhuisje met alvast heerlijke voorjaarskleuren (ook erg leuk voor in de paastak straks). Je kunt ook zelfmaakpakketjes kopen om zo thuis meer vogelhuisjes te maken.
En natuurlijk een leuke beursaanbieding!

Om jullie mee te laten genieten verloot ik 4 vrijkaarten voor deze beurs.

Wat moet je doen:

* Ik verloot 1x2 kaarten onder mijn volgers van dit blog.
   DUS MELD JE AAN ALS VOLGER VAN MIJN BLOG! Hoe doe je dit: hiernaast in de
   sitebar kun je je aanmelden als volger.
   Op dinsdagavond 18 februari verloot ik de kaartjes hier op mijn blog.

* Ik verloot 1x2 kaarten op mijn facebookpagina (Ellen Hamhuis). Wat moet je doen: deel
   mijn bericht op facebook en meld dit op mijn tijdlijn.
   Op dinsdagavond 18 februari verloot ik de kaartjes op mijn facebookpagina.

Dus dubbel kans als je beide dingen doet!!!

Ik hoop jullie natuurlijk graag te ontmoeten op de beurs!

groetjes Ellen

1 opmerking:

  1. Wat leuk zeg. Ik loot graag mee en dan kan ik leuk de workshop bij je doen met mijn dochter.
    Gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...