vrijdag 10 januari 2014

Open Huis

Er komt weer zoveel leuk nieuws aan van Stampin' Up! dat ik een OPEN HUIS houd.
En wel op
                     WOENSDAG  22 JANUARI  'S MORGENS TUSSEN 9.30 EN 11.30 UUR
                                                                     'S AVONDS TUSSEN 20.00 EN 22.00 UUR

Je kunt dan bij mij thuis onder het genot van een kopje koffie/thee nieuwe producten bekijken, de catalogus lekker doorbladeren en ideeën opdoen.
Ook laat ik alvast de nieuwe workshops zien die komen gaan.
En wil je graag gelijk lekker aan de slag? Voor 2,00 decoreer een notitieboekje met de nieuwste materialen van Stampin' Up!

Ik hoop je natuurlijk te zien! ( Ommerweg 5, 7796 HR Heemserveen)

En wat komt er dan allemaal voor nieuws?
- De nieuwe lente catalogus met heerlijke voorjaarsproducten, Oei, die kleurtjes alleen al, ik word er helemaal vrolijk van.
- De Sale-A-Bration komt eraan, een jaarlijks terugkerend feestje. Als je voor 60,00 euro besteed mag je zomaar een leuk cadeautje uitzoeken met waardes oplopend tot 25,00. En voor iedere 60,00 euro een cadeautje. (dus bij 120,00 euro 2 cadeautjes)

En wat voor een cadeautjes!!! Het blijft nog even een verassing maar hier zie je al een tipje van de sluier.





Ga je er al van watertanden?

Zo maakte ik laatst een kinderkaart voor mijn buurmeisje. Ik gebruikte een stansje van een bloem als soort "kijkgaatje". Dit idee vond ik wel erg leuk en zo ging ik er vandaag weer mee aan de slag. Maar dan in een "clean en simpel" variatie. Dat zijn toch wel de kaarten waar ik het meest van houdt. Zie hier het resultaat.


Groetjes en tot gauw,
Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...