donderdag 16 januari 2014

Envelop-Kaart en Open Huis

'k Ben lekker druk met de dingen voor mijn Open Huis volgende week woensdag (22 januari).
Voor meer informatie hierover - lees het blogbericht hieronder!

Volgens mij zit ik meer achter mijn knutsel-bureautje dan achter het huishouden maar dat moet soms ook kunnen toch? Iedere avond zitten we achter een heerlijke warme maaltijd, ik struikel (nog) niet over de rommel, dus zo erg zal het nog niet zijn. Oh, en dat vergeet ik helemaal ..... ik krijg nog geen commentaar van mijn gezinsleden en dat is het belangrijkste.

Zo maakte ik met de envelope-punch-board een envelop-kaart, en hij past ook nog gewoon in een envelop om te versturen. Grappig hé.
Deze wil ik jullie alvast laten zien:



Ik gebruikte hiervoor dus de envelope-punchboard, de stempelset (en punch) Flower Shop en de tekststempel van Sassy Salutations. De kleuren papier zijn: baked brown sugar en very vanilla. De stempelinkt is ook baked brown sugar en coastel cabana. Eén bloem is uitgestanst uit dsp papier retro fresh met een bijpassend knoopje.
Nu ik dit opschrijf bedenk ik me dat het best veel verschillende producten zijn maar je kunt het natuurlijk versieren zoals je wilt. De basis is de envelop-kaart en die maak je alleen met de envelope-punch-board, de rest kun je decoreren met wat je voor handen hebt.

En zo heb ik nog veel meer kaarten, doosjes en andere dingen gemaakt om jullie te inspireren.
Ook heb ik al voorbeelden gemaakt van de workshops die gaan komen, er is dus genoeg te zien.
Ik hoop jullie natuurlijk te ontmoeten!

Voor meer informatie, kijk even hieronder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...