dinsdag 24 december 2013

Mini Christmas-cracker

Goedemorgen,

Nog op zoek naar een leuke kleine kersttafelversiering? Bijv. om de naam van de gasten op te zetten.
Gebruik ervoor een kleine kerst-cracker. Je kunt er ook nog iets kleins in doen.
Je  maakt het gemakkelijk met het envelop punchboard, mijn favoriete speeltje op dit moment.


Ik maakte hem voor mijn broertjes verjaardag, hij wilde graag geld als kado. Nou dat paste er perfect in natuurlijk.

Het idee kreeg ik van mijn SU-collega Marit, zij maakte hier ook een prachtige tutorial (uitleg) van.
Klik  HIER om naar haar blog te gaan en precies te zien hoe je het maakt.

Ik wilde jullie dit toch nog even laten zien, zo de laatste dag voor Kerst.
En ik wil jullie allemaal natuurlijk hele fijne Kerstdagen toewensen!


                                                                                                       groetjes Ellen

1 opmerking:

  1. Wat ontzettend leuk geworden Ellen! Gaaf kaartje ook!

    Fijn weekend en alvast een fijne jaarwisseling, groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...