maandag 2 december 2013

Love is...

Hoi allemaal,

Lang geleden dat je iets van mij gelezen hebt nietwaar?
De griep was ons huisje binnengeslopen en duurde - voor mijn gevoel - veel te lang voordat het ons huisje weer verliet. Maar goed..... allemaal weer op de been.
Het was erg lang geleden dat ik de griep had, was helemaal vergeten hoe beroerd je er ook al weer van kon zijn. Maar ben ik er voor deze hele winter ook weer vanaf....toch? (hopelijk)

Het is erg leuk om te zien dat veel mensen mijn berichtjes lezen, maar wist je ook dat je mijn blog kunt volgen? Dan mis je geen enkel berichtje/nieuwtje meer.
Je kunt je aanmelden in de sitebar, hiernaast. Zou ik erg leuk vinden. En binnenkort ga ik daar zeker een leuke actie aan koppelen. Hou het in het gaten.

En ja.... love is....VALENTIJN
De Sint is nog niet eens geweest maar toch kun je al prachtige valentijnsproducten kopen bij Stampin' Up! En zeg nou zelf, de liefde hoef je niet alleen met valentijn te laten merken toch?

 3 stempelsets te verkrijgen.

Hier kan je de flyer inzien.

 en andere leuke producten.
Hier kan je de flyer inzien van de andere producten.


Vanaf nu kan ik het voor je bestellen, laat het me weten.          

Ben je nog op zoek naar een leuk cadeau voor Sint of Kerst, kijk eens onder het kopje kadootjes.
Er staat vast iets bij. En heb je andere wensen.....dan hoor ik dat natuurlijk ook graag.
En voor degene die niet kan kiezen....De cadeaubon.....in elk gewenst bedrag te verkrijgen.                                                             

Ik hoop je gauw weer te zien! Groetjes Ellen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...