zondag 29 december 2013

eens iets anders

Hoi allemaal,

De Kerstdagen alweer achter de rug, ik hoop dat jullie net als ik goede dagen hebben gehad.

En nu dus weer lekker aan de freubel, ik wilde eens iets anders maken. Oftewel, ik werk heel graag met whisper white en crumb cake (wit en grijs) dat ik eens iets anders wilde proberen.
Maar of ik hier nou blij van word.......... ik weet nog niet of ik het nu eigenlijk wel leuk vind of niet.




Ik maakte deze kaart met de basiskleur So Saffron (geel dus). Hij is wel heel fleurig geworden maar ik vind hem niet zo "spreken". Maar misschien denken jullie hier anders over.

Dus wilde ik ook nog iets anders maken.
Ja, echt, toch weer met whisper white en crumb cake. En deze vind ik dan wel weer leuk geworden.


En weet je dat ik voor beide kaarten dezelfde stempels heb gebruikt?
Leuk hé, dat je er zoveel verschillende dingen mee kunt doen. Deze stempelset heet de Banner Blast.

En ik maakte voor beide kaartjes ook een bijpassende envelop. Dit keer kant en klare enveloppen maar ik versierde ze ook met de stempelset.


Wens jullie nog een fijne zondag en tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...