dinsdag 31 december 2013

De laatste

Vandaag mijn laatste berichtje voor dit jaar.

Een jaar waarin in begonnen ben met Stampin' Up. En wat heeft me dat veel gebracht. Ik kan nu "facebooken" en heb een eigen blog, en dat voor een digibeet als ik. Volgens mijn upline Miranda mag ik me dan nu ook "digibeet af" noemen.
En dat zijn dan nog de bijzaken die ik geleerd heb, vooral alle nieuwe producten en technieken van Stampin' Up! heb ik me al aardig eigen kunnen maken en hier ga ik graag in 2014 mee verder.

En niet te vergeten: Zonder jullie was dit me ook niet gelukt!
Ontzettend fijn al die contacten/workshops. Ik doe het graag en met veel plezier. Ik hoop ook in 2014 jullie weer te mogen ontmoeten en samen lekker creatief bezig te kunnen zijn.


Wat er staat te wachten in 2014?
Ik ben een Open Huis aan het plannen, zodat ik de nieuwe workshops/producten kan laten zien, er komen weer leuke acties aan (heel binnenkort al) en ik hoop veel creativiteit voor ons allen.

Ook ga ik graag door met bloggen, dus blijf mij volgen. Het liefst als "volger"natuurlijk. Hier kunnen er namelijk nog veel meer bij. Je kunt je aanmelden met de link hiernaast en in januari ga ik een leuke prijs verloten onder mijn volgers, je hoort hier binnenkort meer van..... dus gauw je aanmelden!

Tot slot:

Hoop
is een lichtje
in je hart
dat vandaag
moed
geeft 
en morgen 
kracht




Een hele fijne en veilige jaarwisseling gewenst en een 
                  spetterend   
                                2014

groetjes Ellen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...