dinsdag 22 oktober 2013

weer veel leuks

Hoi hoi,

Vandaag weer een kerstkaart gemaakt (zie hieronder) maar eerst nog veel nieuws.
Vandaag begint de speciale actie van Stampin' Up! vanwege hun 25 jarig bestaan. Al het hele jaar door zijn er acties maar nu ook een hele leuke. Op 25 stempelsets 25% korting. Alleen deze week (22/28 okt.)



In de link hiernaast staan alle stempelsets, hieronder zet ik de plaatjes.

        



 

En nog meer leuk nieuws, de thinlits zijn er. Mooie snijmallen waar je prachtige kaarten mee kunt maken.


Wil je graag iets bestellen? Ik hoor het graag, dan bestel ik het gelijk mee en heb je het binnen 1 week thuis.


En dan zoals gezegd mijn kerstkaart. Deze kaart is 2 in 1. Zowel de kaart als de envelop. Je vouwt de kaart in elkaar en plakt hem dicht, zo heb je gelijk de envelop.
De kerstbal en -ster zijn niet van Stampin' Up! maar uit mijn eigen collectie.


 dit zijn twee kaarten, 1 open en 1 dicht                                                 gevouwen.


                                                                                                                      











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Samen fröbelen

Iedere maand ga ik samen met een aantal vriendinnen samen knutselen, onze fröbelgroep noemen wij het. Om de beurt komen we bij iemand thuis...